Eyvah eyvah full izle


Ekleyen:Direkdizifilm.net
Tür : Komedi
Yönetmen : Hakan Algül
Senaryo : Ata Demirer
Süre : 1 saat 43 Dakika
Gösterim Tarihi : 26 Şubat 2010 (Türkiye)
Eyvah Eyvah’a giderken dolu dolu bir komedi izleyeceğimi düşünmüyordum açıkçası.Oyuncu kadrosu daha önce izlediğim 7 Kocalı Hürmüz veya Yahşi Batı gibi komedi filmlerine bakarak daha sönük kalıyordu.Bu iki filmin neredeyse tüm oyuncuları için insan komedi beklentisine girerken Eyvah Eyvah’da sadece Ata Demirer ve Demet Akbağ vardı.Bekletilerimde de haklı çıkmış oldum dolu dolu bir komedi izleyemeden eve döndüm.Filmin esprisi tamamen Ata Demirer’in konuştuğu Trakyalı ağzına dayanıyordu.Dolayısıyla gülebileceğim yerler de Ata Demirer’in saf,çabuk parlayan tiplemesi oldu.Ata Demirer’in ve Demet Akbağ’ın oyunculuklarına diyecek lafım yok ama senaryo gerçekten sönüktü.Tek güldüğüm yerler Ata Demirer’in senden ötürülü,beyalı konuşmaları oldu ki bunlar da ilk başta kulağa hoş gelen ama tekrarlandıkça sıkan şeylerdi.Eski türk filmlerine özellikle Kemal Sunal filmlerine benzeyen bir havası vardı bu filmin tek benim dikkatimi çekmemiştir diye düşünüyorum.Özellikle güldürmek için saf bir karakterin kullanılması en açık benzerliklerden biriydi. Oyunculukların iyi olmasına rağmen senaryonun basitliğinden dolayı Kemal Sunal filmleri kadar güldüren bir film değildi ne yazık ki Eyvah Eyvah.

Part - 1


Part - 2


Part - 3

Part - 4

Part - 5

eyvah eyvaheyvah eyvah full izleeyvah eyvah online izleeyvah eyvah indirmeden izleeyvah eyvah direk izle